Polityka prywatności

Polityka prywatności Kupryś Dental Clinic spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż: 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest podmiot świadczący usługi – Kupryś Dental Clinic Sp.z o.o, Kazimierza Brokla 2, 00-032 Warszawa, NIP: 5214059246, REGON 527910620, e-mail: kontakt@kuprysdentalclinic.pl  (dalej: „Administrator”).

Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres tj.: – ul. Jurija Gagarina 9 lok. 14, 00-753 Warszawa 

– e-mail: kontakt@kuprysdentalclinic.pl

Kupryś Dental Clinic Sp.z o.o., przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych:

  • dane identyfikacyjne (np. nazwisko, imiona, PESEL, NIP, REGON, data i miejsce urodzenia),
  • dane kontaktowe (adres zamieszkania, e-mail, telefon),
  • dane konieczne do świadczenia usług medycznych (np. stan zdrowia, przebyte choroby, urazy, dotychczasowe leczenie).


Dane osobowe mogą być wykorzystywane w następujących celach: 

  • podjęcia na Pani/Pana żądanie działań zmierzających do zawarcia umowy z Kupryś Dental Clinic Sp.z o.o, a następnie zawarcia i wykonania umowy,
  • świadczenia usług, w tym usług medycznych,
  • realizacji przez Kupryś Dental Clinic Sp.z o.o,. czynności wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym: wystawiania i przechowania faktur oraz dokumentów księgowych,
  • ustalenia i dochodzenia roszczeń przez Kupryś Dental Clinic Sp.z o.o,. w związku z prowadzoną działalnością, w tym windykacji, egzekucji wierzytelności lub obrony przed roszczeniami, przed organami ścigania i organami orzekającymi,
  • zabezpieczenia spłaty zobowiązania – podstawą prawną w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • marketingu, remarketingu, afiliacji,
  • działań analitycznych i statystycznych,
  • rozpoczęcia i prowadzenia procesu rekrutacyjnego.


W związku z tym, że przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, przysługuje Pani/Panu (w zakresie wszystkich celów i podmiotów, których dane są przetwarzane) prawo do: 

  • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych,
  • żądania ich sprostowania,
  • żądania ich usunięcia (prawo do bycia zapomnianym),
  • żądania ograniczenia ich przetwarzania,
  • żądania ich przeniesienia,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • cofnięcia zgody w każdej chwili,
  • złożenia skargi do właściwego organu nadzoru, w Polsce Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że Pani/Pan, że przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenie o ochronie danych.


Dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym zgodnie z przepisami prawa, w tym podmiotom publicznym.

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą lekarze i specjaliści (asystenci) pracujący w Kupryś Dental Clinic spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, pracownicy, w tym rejestracji i administracji Przychodni, firma zewnętrzna świadcząca usługi w zakresie zapewniania programu informatycznego do obsługi Kupryś Dental Clinic spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, firma zewnętrzna świadcząca usługi w zakresie serwisu sprzętu medycznego należącego do Kupryś Dental Clinic spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, firma zewnętrzna świadcząca usługi w zakresie badań laboratoryjnych, doradcy, firmy zewnętrzne zajmujące się m.in. obsługą księgową, prawną, podatkową Kupryś Dental Clinic spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, czy podmioty udzielające kredytów na wykonanie zabiegów medycznych, audytorzy, podmioty świadczące usługi z zakresu usług ochrony, usługi pocztowo-kurierskie, administratorzy infrastruktury (w tym: hostingodawcy, serwisanci itd.) itd.

Administrator nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich (poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego). Gdyby taka sytuacja miała mieć miejsce, dane będą zabezpieczone w sposób wymagany przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

Dane osobowe nie będą przetwarzane w celach marketingowych bez wyraźnej zgody i nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Kupryś Dental Clinic spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania. 

Przetwarzanie danych w stosunku do pacjentów, ich przedstawicieli ustawowych, osób upoważnionych przez pacjenta lub osób bliskich pacjenta:

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą: na podstawie art. 23 i następnych ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, oraz w celu udokumentowania Pani/Pana stanu zdrowia oraz udzielonych Pani/Panu świadczeń zdrowotnych,

Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby i podmioty wskazane w art. 26 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz w przepisach ustaw szczególnych. 

Dane osobowe pacjentów, ich przedstawicieli ustawowych, osób upoważnionych przez pacjenta lub osób bliskich pacjenta przetwarzamy:

  • w celu udzielania świadczeń zdrowotnych, zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej oraz ubezpieczeń społecznych, prowadzenia i udostępniania dokumentacji medycznej i wykonania innych obowiązków ustawowych (art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz art. 9 ust. 2 lit. h Ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, w szczególności w zakresie potwierdzania tożsamości, prowadzenie korespondencji, dochodzeniu praw lub obronie przed roszczeniami, zapewnieniu bezpieczeństwa osób/mienia (monitoring)(art. 6 ust. 1 lit f Ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • w celu określonym w treści zgody, w szerszym zakresie niż wskazano powyżej. W takim wypadku ma Pani / Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (art. 6 ust. 1 lit. a Ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji świadczeń medycznych oraz przez okresy, o których mowa w art. 29 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz w przepisach ustaw szczególnych. Zgodnie z art. 29 ustawy podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych przechowuje dokumentację medyczną przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu, z wyjątkiem:

  1. dokumentacji medycznej w przypadku zgonu pacjenta na skutek uszkodzenia ciała lub zatrucia, która jest przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpił zgon;
  2. dokumentacji medycznej zawierającej dane niezbędne do monitorowania losów krwi i jej składników, która jest przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu;
  3. zdjęć rentgenowskich przechowywanych poza dokumentacją medyczną pacjenta, które są przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wykonano zdjęcie;
  4. skierowań na badania lub zleceń lekarza, które są przechowywane przez okres:
    a) 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym udzielono świadczenia zdrowotnego będącego przedmiotem skierowania lub zlecenia lekarza,
    b) 2 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wystawiono skierowanie – w przypadku, gdy świadczenie zdrowotne nie zostało udzielone z powodu niezgłoszenia się pacjenta w ustalonym terminie, chyba że pacjent odebrał skierowanie;
  5. dokumentacji medycznej dotyczącej dzieci do ukończenia 2. roku życia, która jest przechowywana przez okres 22 lat.

Podanie przez Panią/Pana danych w celu udzielenia świadczeń zdrowotnych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa. Odmowa podania przez Panią/Pana danych może skutkować odmową udzielenia świadczenia zdrowotnego (zgodnie z art. 8 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. 2015 poz. 2069)

Przetwarzanie danych osobowych takich jak kontakt telefoniczny, mailowy lub sms będzie wykorzystywane do celów informacyjnych związanych z realizacja wizyt (potwierdzenie, przesunięcie, odwołanie) jeśli wyraża Pani/Pan na to zgodę.

Przetwarzanie danych – Komunikacja – Kontakt

Dane osobowe zawarte w korespondencji (m.in. formularz kontaktowy, e-mail, SMS, korespondencja pocztowa – tradycyjna) z Kupryś Dental Clinic spółka z ograniczoną odpowiedzialnością będą przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na udzieleniu odpowiedzi na żądanie zawarte w treści wiadomości/e-maila/SMS/listu, prowadzeniu korespondencji oraz jej archiwizacji a także dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f Ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne celem realizacji ww. celów.

Dane przetwarzane są przez okres prowadzenia korespondencji, a po jej zakończeniu do upływu okresu przedawnienia ew. roszczeń wynikających z prowadzonej korespondencji. Korespondencja jest archiwizowana przez okres 5 lat.

Przetwarzanie danych – Monitoring

Dane osobowe obejmujące wizerunek osób objętych monitoringiem wizyjnym będą przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego m.in. na potrzebie zapewnienia bezpieczeństwa, ochrony mienia lub zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Administratora na szkodę (art. 6 ust. 1 lit. f Ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu przebywania na terenie kliniki Kupryś Dental Clinic spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 

Dane przetwarzane są przez 3 miesiące od dnia ich zarejestrowania (nagrania), chyba, że nagranie stanowi dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, wówczas termin ten może ulec przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.

Przetwarzanie danych – Pracownicy oraz kandydaci do pracy

Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe Użytkownika: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu zgodnie z celami wskazanymi powyżej, w tym dla celów związanych z procesem rekrutacyjnym oraz pracowników także informacje dotyczące wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, data i miejsce urodzenia. 

Dane osobowe pracowników i kandydatów na pracowników (w tym również w zakresie relacji cywilnoprawnych) przetwarzane są w szczególności, w celu:

  • wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze w zakresie danych wskazanych w Kodeksie pracy (lub kodeksie cywilnym) oraz w celu prowadzenia rekrutacji, zawarcia umowy i podjęcia działań przed jej zawarciem, na żądanie kandydata, jak również w zakresie wykonywania umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej (art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 6 ust. 1 lit. a i ust. 2 lit. a Ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • wykonania obowiązków prawnych wynikających w szczególności z przepisów prawa pracy i przepisów prawa ubezpieczeń społecznych w związku z zatrudnianiem pracowników (art. 6 ust. 1 pkt c) oraz art. 9 ust. 2 pkt b) i h) Ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • dochodzenia praw lub obrony roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Pracodawcy (art. 6 ust. 1 pkt f) Ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • określonym w treści zgody, w szerszym zakresie niż wskazano powyżej. W takim wypadku, osoba, której dane dotyczą ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano w oparciu o zgodę przed jej cofnięciem (art. 6 ust. 1 lit a Ogólne rozporządzenie o ochronie danych),


Dane osobowe pracowników są gromadzone, przetwarzane i wykorzystywane w czasie trwania stosunku pracy, a niektóre z nich także po jego zakończeniu w terminach wynikających z przepisów szczególnych umożliwiających zapewnienie wykonania obowiązków ustawowych.

Pliki Cookies

Serwis gromadzi informacje o wizycie i sposobie poruszania się na stronie www, w tym celu stosowane są pliki cookies zawierające dane informatyczne umieszczone na urządzeniu końcowym użytkownika – przeglądarce internetowej.

Pliki cookies używane na stronie wykorzystywane są do optymalizacji, ułatwiania korzystania ze strony, prowadzenia analizy oraz statystyki ruchu w Serwisie. Akceptacja plików cookies lub uzyskiwanie do nich dostępu nie powoduje zmian w urządzeniu ani oprogramowaniu zainstalowanym na urządzeniu.

Strona www stosuje następujące rodzaje plików cookies – sesyjne, stałe i podmiotów zewnętrznych. Pliki sesyjne wygasają po zakończonej sesji, której czas trwania i dokładne parametry wygaśnięcia określa używana przez Użytkownika przeglądarka internetowa. Trwałe pliki cookies nie są kasowane w momencie zamknięcia okna przeglądarki – aby informacje o dokonanych wyborach nie zostały utracone. Pliki cookies aktywne długookresowo wykorzystywane są w celu wspierania komfortu korzystania ze strony, w zależności od tego czy dochodzi do nowych, czy do ponownych odwiedzin serwisu. 

Niektóre pliki cookies tworzone są przez podmiot, z którego usług strona korzysta (pliki podmiotów zewnętrznych) – Google, Facebook, YouTube i mają do nich zastosowanie polityki cookies tych podmiotów.

Użytkownik ma możliwość zmiany ustawień swojej przeglądarki w zakresie instalowanych plików cookies w taki sposób, żeby pliki nie były instalowane na urządzeniu. W każdej chwili użytkownik ma także możliwość usunąć pliki cookies z pamięci swojego urządzenia.

Administrator ma prawo do wprowadzenia zmian w polityce cookies, przy czym prawa użytkowników nie zostaną ograniczone.

Informacja o wprowadzonych zmianach pojawi się w formie komunikatu dostępnego na stronie www.